LovelyLovers

Feromony

Żele nawilżające i masaż intymny

Żele Smakowe / Oralne

Żele Silikonowe

Przedwczesny wytrysk

Męski rozmiar

Potencja / silniejsza erekcja

Kobiece libido i orgazm

Większe piersi / efekt PUSH-UP

DELAY Spray 150ml

Czytaj więcej

DELAY Spray - opinie klientów

3.7 5 23
  • Przyjemny uczucie znieczulającego chłodu w sensownej cenie DELAY Spray - opinie klientów DELAY Spray - opinie klientów
    Darek, Miechów
    4 * * * * _ 1
  • Może nie 30minut, ale poprawa jest i to znaczna. Partnerka mile zakoczona :-) DELAY Spray - opinie klientów DELAY Spray - opinie klientów
    Robo78, Gołdap
    4 * * * * _ 1
  • hej,napiszcie ile trwa wasz stosunek normalnie a ile po uzyciu tego specyfiku. Kumpel mnie bajeruje ze moze 2x dłużej ale nie wieze DELAY Spray - opinie klientów DELAY Spray - opinie klientów
    Muniek, wlkp
    1 * _ _ _ _ 1
  • Witam, bardzo dobry sprej. Można użyć dyskretnie i działa niemal natychmiast. Butelka starcza na bardzo długo. Polecam DELAY Spray - opinie klientów DELAY Spray - opinie klientów
    Stanisław, Bydgoszcz
    5 * * * * * 1
  • Chłopaki nie ma się czego wstydzić, że możecie tyle ile możecie. Mój też ciągle narzekał, że chciałby pół godziny. Normalnie trwa to u nas koło kwadransu. Ja tam nie rozpaczam. Kupił to no i może te 25minut, a nawet i te wymarzone 30minut się zdarza. Z jednej strony to fajnie, bo praktycznie zawsze dochodzimy razem. ale z drugiej to jakaś mania :P DELAY Spray - opinie klientów DELAY Spray - opinie klientów
    Ada
    2 * * _ _ _ 1
  • i o to chodzi. Szybki efekt bez nadmiernego znieczulenia, dzieki czemu nie osłabia erekcji. DELAY Spray - opinie klientów DELAY Spray - opinie klientów
    Łukasz22
    5 * * * * * 1
  • Pierwszy produkt który pomaga i nie jest to placebo. Fajnie, że dali kofeinę i guaranę. Czuć taki zastrzyk energi pozwalający na dłużej.. DELAY Spray - opinie klientów DELAY Spray - opinie klientów
    Radek, Biała Podlaska
    4 * * * * _ 1
  • Kiedyś używałem stud100, ale ostatnio widze w sprzedaży same podróby. Spróbowałem tego Lovely i muszę szczerze powiedzieć, że się nie zawiodłem. Jest chyba jeszcze mocniejszy. DELAY Spray - opinie klientów DELAY Spray - opinie klientów
    Usatysfakcjonowany, lubuskei
    5 * * * * * 1
  • Od dawna borykałem się z problemem przedwczesnego wytrysku. Aż dziwne, że wystatczy użyć tego sprajui gotowe, ale to prawda. Dzięki DELAY Spray - opinie klientów DELAY Spray - opinie klientów
    Hub, Karczew
    5 * * * * * 1
  • Coś tam działa, ale nie porywa. Tzn czas się wydłużył o polowe, ale.. Liczylem na wiecej DELAY Spray - opinie klientów DELAY Spray - opinie klientów
    Krzysiek,31, Poznań
    3 * * * _ _ 1
  • pojawi się??? DELAY Spray - opinie klientów DELAY Spray - opinie klientów
    ciwekawy, aa
    2 * * _ _ _ 1
  • Nie wiem czy to placebo czy nie. W każdym razie miałem mega problem, bo dochodziłem zaraz po samym wejściu. Może to był efekt dłuższej przerwy z dziewczynami.. sam nie wiem. Wiem jednak, że po użyciu tego delay sprayu włącza mi się "kontrola nad wytryskiem". Może nie jestem jakimś długodystansowcem, ale mój stosunek wreszcie wygląda normalnie. Musze sprawdzic jak dzialaja inne produkty tej serii. Jak bede mial doswiadczenia to opisze. DELAY Spray - opinie klientów DELAY Spray - opinie klientów
    Paweł
    5 * * * * * 1
  • na mnie nie działa... DELAY Spray - opinie klientów DELAY Spray - opinie klientów
    paweł
    1 * _ _ _ _ 1
  • Koncze juz druga buteleczke i zapewne kupie nastepna. Dziala na mnie jak w opisie, wiec nie ma co ryzykowac innych. A cena jest adekwatna DELAY Spray - opinie klientów DELAY Spray - opinie klientów
    Piter123, kostrzyn
    4 * * * * _ 1
  • Krótko i na temat. Działa jak należy. pozdro DELAY Spray - opinie klientów DELAY Spray - opinie klientów
    idzik, Łęczyca
    5 * * * * * 1
  • na mnie to nie działa DELAY Spray - opinie klientów DELAY Spray - opinie klientów
    ss, puławy
    1 * _ _ _ _ 1
  • Bardzo ciekawy artykuł:
    http://www.menshealth.pl/newsroom/Jak-sobie-radzic-z-problemem-przedwczesnego-wytrysku,4960,1
    Niby dość oczywiste, ale wszystko zebrane w jednym miejscu. Co do samego produktu to mi osobiście pozwala na dodatkowe 5 minut. Szału nie ma, ale zawsze coś. Szczególnie, że po zastowaniu rad z artykułu sumaryczny czas to już prawie 20min w moim przypadku.
    DELAY Spray - opinie klientów DELAY Spray - opinie klientów
    Mazter, -
    4 * * * * _ 1
  • R-E-W-E-L-A-C-J-A-! serio POLECAM DELAY Spray - opinie klientów DELAY Spray - opinie klientów
    Przemek, Jelenia Góra
    5 * * * * * 1
  • mi pomogło :) fajna sprawa. dobrze ze mozna tego uzyc dyskretnie DELAY Spray - opinie klientów DELAY Spray - opinie klientów
    nax, szczecin
    5 * * * * * 1
  • jest ok DELAY Spray - opinie klientów DELAY Spray - opinie klientów
    luka, wawa
    4 * * * * _ 1
  • Nie wiem czego inni się spodziewają, ale ten sprej w pełni spełnił moje oczekiwania. Normalnie 2-4min i koniec, a teraz 5 minut na luzie :) Polecam DELAY Spray - opinie klientów DELAY Spray - opinie klientów
    krystian, poznań
    4 * * * * _ 1
  • Pomogło dziękuje :D DELAY Spray - opinie klientów DELAY Spray - opinie klientów
    Johny68, Warszawa
    5 * * * * * 1
  • Moze znaciel jakis specyfik. ktory by przyspiesyl wytrysk. U mnie jest w druga strone godzina i nic .. DELAY Spray - opinie klientów DELAY Spray - opinie klientów
    Krzysiek , Bydgoszcz
    3 * * * _ _ 1

Dodaj swoją opinię

Pola oznaczone * są wymagane.

* *
* Twoja ocena: